Cestina - HOWTO?

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Sep 4 20:16:48 CEST 1996

On Wed, 4 Sep 1996, Ivan Behounek wrote:

> Sorac, ale zrejme pisu jeste rychleji nez myslim!! Nicmene sesti jsem se
> nedopocital. Jeste, ze se toho nedozila moje maminka!! (Byla profesorkou
> cestiny.)

Proto, aby se kazdy mohl dopocitat, byly (jiz v prvni odpovedi) vsechny
chyby oznaceny  znakem '^' (striska). Jsou to:

1. preklep - chybejici pismeno 's' ve slove 'nas'
2. male c
3. chybejici carka pred dusledkovym 'a tak'
4. male c
5. jednopismenna predlozka 'v' na konci radku
6. 's' misto 'z' v 'prizpusobi'.
   (Nebo uz budeme psat i 'spusob' se 's'???  :-)  )

K te profesorce cestiny: Jeste, ze se nedozila toho, ze se jeji syn
v jedne z (kdysi?) nejprestiznejsich diskusnich skupin omlouva
slovem 'sorac'.

A co ma znamenat ten attachment typu text/html, to uz vubec nevim.
Teda ne ze bych nevedel, co to je, to samozrejme ano, ale ucel veci
mi nejak unika. To zas nekdo pouziva nejaky software a nevi, co dela...
Myslim, ze vetsina lidi (dosud? :-))) ) nepouziva ke cteni posty
www browser.

Bohumil Chalupa, KFK MFF UK Praha