Mail klienti (Was: RE: Cestina - HOWTO?)

Michal 'Zub' Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Thu Sep 5 08:04:43 CEST 1996

Dobry den,

> Internetu je v kazdem pripade tema pro tuto konferenci. Mozna je obsah
> diskuse dan castecne i tim, ze technicky je problem u drtive vetsiny
> pouzivanych klientu vyresen, takze zase neni tak moc o cem mluvit...

Mozna by stalo za to sestavit seznam, kteri klienti 'c~esky' umi a v
navaznosti na to nejake HOWTO ...

Osobne je mi jasne, kterak pine prinutit, aby cestinu na UNIXu
akceptoval, ovsem jak to provest v DOSu,  kde nemam rozumny perl, jest mi
zahadou (obludne .BAT psati nehodlam) ...

Krome Exchange, Mail and News Readeru (coby soucast MSIE) a Neckejpa mam
jenom kuse informace (a predpokladam, ze ostatni taky).

			S pozdravem
	'RE RE RE Cestina HOWTO flamewar' never more ...

					Michal