Wanted: FTP klient

Jaromir Dolecek dolecek at ics.muni.cz
Mon Sep 9 17:24:56 CEST 1996

> Vazeni pratele,
>
> potreboval bych FTP aplikaci pro WIN, ktera by umela prenaset cele
> adresare. Zatim vsechny moje pokusy o nalezeni na Inetu ztroskotaly.

Vetsina FTP serveru pouziva Wu ftpd a adresar muzete stahnout cely
pokud na prikazove radce date

 get _adresar_ktery_chcete_.tar.gz

a dostanete zatarovany a zagzipovany adresar. GZIP existuje i pod
Win, s tarem to bude horsi ale pokud to opravdu potrebujete tak se
da stahnout a zkompilovat (pokud se vam nechce kupovat C kompilator,
stahnete si GCC pro windows).

MOznost 2,

v aktualnim adresari udelate adresar stejneho jmena
pak zadate na prikazove radce ve standartnim ftp:

 mget _adresar_ktery_chcete_*

a vetsina klientu stahne vsechno v danem adresari. Teda na Unixu to
funguje urcite, v MS LOOSEDOSE to bude asi slabsi :-|

S pozdravem

-jd

--
Jaromir Dolecek              		UVT MU, Botanicka 68A, Brno, 60200
dolecek at ics.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2258