user maxx

Robert Komanec komanec at fee.vutbr.cz
Tue Sep 17 12:20:00 CEST 1996

Ales Cepek wrote:

> Vazeni kolegove,
>
> posilam Vam v priloze text dopisu, ktery poslal vedouci nasi katedry
> na TU Kosice. Tyka se studenta TU Kosice Petera Rusze
> <Peter.Rusz at tuke.sk>, ktery pronikl na nas server a zamerne vymazal
> cely /home adresar. Pokud je mi znamo, byla v Kosicich jiz vsechna
> jeho konta zablokovana, ale presto se neustale objevuje na ruznych
> pocitacich v CESNETu, obvykle jako uzivatel maxx. Naposledy dnes na
> pocitaci albert.opf.slu.cz.
<snip>

Pokud je alespon polovina z uvedenych informaci pravdiva a dokazatelna,
uz by mela byt podana zaloba, a ten clovek uz by si mel balit kartacek
na zuby, protoze to ma na nekolik let na Bory...

--
Robert Komanec      mailto:komanec at umel.fee.vutbr.cz using MIME
UMEL FEI VUT        check out if http://www.umel.fee.vutbr.cz is alive