user maxx

Robert Komanec komanec at fee.vutbr.cz
Wed Sep 18 11:52:43 CEST 1996

EGON KLEIN (UMQH77A at prodigy.com) wrote:

> TAK JAK TO TAK POZORUJI TAK UZ TAM U VAS MATE PROBLEMI S VASIMA
> STUDENTEMA.ALE BYT VAMA TAK TOHO STUDENTA BYCH Z AMESTNAL NA VASI
> KATEDRE JAKO CONZULTANTA,PROTOZE MA VIC VEDOMOSTI NEZ
> VASE CELA SLAVNA KATEDRA VYSOKE SKOLY,ZE.
> MISTO TOHO ABYSTE SI CENILY VEDOMOSTI STUDENTU,TAK JE CHCETE
> STRKAT NA BORY.
>       EGON
> P.S I LOVE GUYS LIKE HIM !

Muj prispevek nebyl o vedomostech, nybrz o jejich zneuzivani.
Pokud by "znalec" rekl: zlepsete si system, protoze ho jde nabourat,
jestli chcete, predvedu, bylo by to fajn. Tady ale slo o ZAMERNE
NICENI, coz je trosku z jineho soudku.
Doporucuji si trochu pocist v trestnim zakoniku, protoze student,
o kterem byla rec, naplnil skutkovou podstatu hned nekolika
trestnych cinu, zatimco pan, na jehoz mail zde odpovidam, pouze
jednoho: schvalovani trestneho cinu. Sazba tusim okolo sesti mesicu.

--
Robert Komanec      mailto:komanec at umel.fee.vutbr.cz using MIME
UMEL FEI VUT        check out if http://www.umel.fee.vutbr.cz is alive