Letny cas... konci o mesiac neskor

Richard Drutarovsky drutarov at ccduck.ke.sanet.sk
Wed Sep 18 12:00:51 CEST 1996

Zdravim vsetkych.

Predcasom sa tu a aj v inych konferenciach diskutovalo o zmene SEC na letny
cas. Pomaly ale isto sa blizi cas, ked sa cas bude menit naopak. Na rozdiel
od predchadzajucich rokov to nebude pocas poslednej septembrovej nedele ale
pocas poslednej oktobrovej nedele. Teda letny cas bude platit o mesiac
dlhsie.

Podla vsetkeho sa zda, ze pocitace sa o tejto zmene "nedozvedeli" a tak
automaticka zmena letneho casu na SEC prebehne automaticky o mesiac skor
(samozrejme u tych, ktore zmenu automaticky robia - UNIX, Windows 95...).

Chcel by som poprosit niekoho, komu je jasne, kde su v systemoch ulozene
informacie o zmenach casu, aku maju strukturu a ako ich treba zmenit, ci by
nieco nenapisal do tejto konferencie. Myslim, ze informacia by mohla
zaujimat viacerych, ale aj tak sa asi nevyhneme v oktobri emailom, ktore
budu prichadzat z "buducnosti" a pod. :-) Mna zaujima specialne SunOS,
Solaris a Linux. Vdaka.

Pripajam citat z clanku, ktory popisuje co treba zmenit vo Windows 95.
Vyskusal som, postup by sedel, ci to funguje ako ma, uvidi sa v oktobri:

Windows 95 este nevedia, ze v tomto roku konci letny cas az v oktobri a nie v
septembri, a tak im to treba povedat. V Editore registrov vyhladajte hodnotu
StandardStart, ktora je vo vetve
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\TimeZoneInformation\ a
zmente cislo 09 na tretej pozicii na hodnotu 0A (nula A). Tym sa presunie
zaciatok zimneho casu na posledny vikend v oktobri.

(koniec citatu)

        Pozdravuje Richard DRUTAROVSKY

--
 Richard DRUTAROVSKY              PGP key on demand
 drutarov at ccduck.ke.sanet.sk      PGP kluc na vyziadanie