Letny cas... konci o mesiac neskor

Marek Kubita marek at corpus.cz
Wed Sep 18 17:53:12 CEST 1996

On 18 Sep 1996, Richard Drutarovsky wrote:

> Chcel by som poprosit niekoho, komu je jasne, kde su v systemoch ulozene
> informacie o zmenach casu, aku maju strukturu a ako ich treba zmenit, ci by
> nieco nenapisal do tejto konferencie. Myslim, ze informacia by mohla
> zaujimat viacerych, ale aj tak sa asi nevyhneme v oktobri emailom, ktore
> budu prichadzat z "buducnosti" a pod. :-) Mna zaujima specialne SunOS,
> Solaris a Linux. Vdaka.

Linux uz byl zodpovezen, co se ostatnich unixu tyce predavam dnesni info z
polske konference sun-admins-pl (zatim nevyzkouseno). Tam byl dotaz na
TZ=Poland, ale zminena timezone databaze je opravena i pro MET, MEZ, CET,
Europe/Prague nebo jak se jmenuje nase casova zona.

Omlouvam se za poruseni pravidel konference (jazyk), podstatne je to URL.