Letny cas... konci o mesiac neskor

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Wed Sep 18 18:00:49 CEST 1996

On Wed, 18 Sep 1996, Richard Drutarovsky wrote:

> Chcel by som poprosit niekoho, komu je jasne, kde su v systemoch ulozene
> informacie o zmenach casu, aku maju strukturu a ako ich treba zmenit, ci
> by nieco nenapisal do tejto konferencie. Myslim, ze informacia by mohla
> zaujimat viacerych, ale aj tak sa asi nevyhneme v oktobri emailom, ktore
> budu prichadzat z "buducnosti" a pod. :-) Mna zaujima specialne SunOS,
> Solaris a Linux. Vdaka.

Pro HP-UX:

Mit v souboru /usr/lib/tztab sekci pro MET-1METDST definovanou takto:

# Middle European Time, Middle European Time Daylight Savings Time
MET-1METDST
0 3 25-31 3  1983-2038 0   METDST-2
0 2 24-30 9  1983-1995 0   MET-1
0 2 25-31 10 1996-2038 0   MET-1

HP-UX 10.10 uz ji takto ma, 10.01 (a 9.x a 8.x) jeste ne. Stav verzi mezi
nevim.

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html