Letny cas... konci o mesiac neskor

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Wed Sep 18 19:18:00 CEST 1996

> Date: Wed, 18 Sep 1996 18:00:49 +0200
> From: Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky}
> To: Účastníci konference o Internetu
> Subject: Re: Letny cas... konci o mesiac neskor

> Mit v souboru /usr/lib/tztab sekci pro MET-1METDST definovanou takto:

Mohl by mi nekdo napovedet, jake je vlastne spravne oznaceni nasi
casove zony? Je to MET/MDT, MET/METDST, CET/CDT, CET/CETDST nebo co?
Myslel jsem si, ze to bude nekde v RFC, nenasel jsem, ostatni zdroje
jsem prilis peclive neprohledaval ... dik predem.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098