user maxx

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Mon Sep 23 11:40:50 CEST 1996

> Napriklad tabulka registrovanych ethernet adres nekde v mostu, pokud
> neco vyslete.

Ethernet karta se necha jednoduse presvedcit aby posilala/prijimala pakety
s jakoukoliv ethernet adresou (u novellskeho DOS klienta je to dokonce
mozno provest jednou radkou v NET.CFG ) takze ani tahle metoda neni to
prave. Nejspolehlivejsi ochranou na HW urovni je asi Switching HUB

> Nebo nahla nefunkcnost demonu puvodniho stroje.

Pokud je to UN*X , jedna li se o MS OS je nahla nefunkcnost bezna vec. :-)
Mimochodem pokud si vezmu i vlastni HUB - nepozna se vubec nic.

> Jistou pomoci je take fyzicka nedostupnost dratu. Videl jsem instalaci,
> kde vsechny draty k positaci byly plastikovymi strapy pekne vyvazany
> do formy a jeste pridelany ke krytu. Ne ze by to absolutne neslo
> se tam napichnout, byla by to ale dlouha prace a mezitim by si
> mohl takoveho kutila nekdo vsimnout. Nic moc, ale stoji
> to par haliru.

Jo to je asi nejlepsi - malokdo si troufne stourat se sroubovakem v rozvodu
kdyz nevi kdy se mu kdo objevi za zady. Kde na to ale vzit ?