Macro viry [Was: zabezpeceni mailu]

Michal ORAVA M.ORAVA at zlin.vutbr.cz
Mon Sep 23 12:12:29 CEST 1996

> : > Vi nekdo neco o kodovani Microsoft Wordu a jeho bezpecnosti???
> [...]
>   Sorry, jestli je to nevhodny dotaz, ale v dane souvislosti me napadlo:
> vedel by nekdo, jak kontrolovat *.doc dokumenty proti "macro" virum?
> Diky,

Otazkou je, zda mate na mysli obecnou kontrolu, nebo "klasicky
antivir" (omlouvam se za tento nepresny termin). Existuje totiz
antivirovy software, ktery dokaze makroviry vyhledavat (a
likvidovat). Pokud je mi dobre znamo, posledni verze TBAV
(Thunderbyte AntiVirus Utilities- aktualne 7.05) si poradi i s
makroviry Excelu...

'Hope it help. S pozdravem,

                                    Michal ORAVA
                      Faculty of Management and Economics, Zlin