Omluva

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Thu Sep 26 10:51:08 CEST 1996

On 26 Sep 1996, Ales Horak wrote:

> Hmm - ponekud pruhledne ze ? :))
> Ja jsem uvedenou reklamu dostal asi 8x z ruznych listu - ze by omyl ?

Dnes totez prislo na soukrome adresy velkeho mnozstvi lidi, usuzuji tak z
toho, ze mne samotnemu to prislo nekolikrat. Asi dalsi omyl, ze?

> Moje pochopeni rozhodne nemate a musim rict, ze me  vzrustajici
> zaplava reklam v listech zacina stvat.

Meli bychom to resit standartni cestou, stiznosti na postmaster at infima.cz
a postmaster at eunet.cz (jejich provider, pokud se nemylim). Pripadne bych
take napsal take Netscape, at vidi, jakeho ma a seriozniho distributora.

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz