Omluva

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Sep 26 12:04:16 CEST 1996

On Thu, 26 Sep 1996, Hynek Med wrote:

> Dnes totez prislo na soukrome adresy velkeho mnozstvi lidi, usuzuji tak z
> toho, ze mne samotnemu to prislo nekolikrat. Asi dalsi omyl, ze?

> Meli bychom to resit standartni cestou, stiznosti na postmaster at infima.cz
> a postmaster at eunet.cz (jejich provider, pokud se nemylim). Pripadne bych
> take napsal take Netscape, at vidi, jakeho ma a seriozniho distributora.

  Take si myslim, ze v Infime nejsou uplni "blbci" a ze dost dobre vedi,
co delaji, vcetne podepsaneho tusim Matouska. Takze jim to taky neverim.
  Obavam se ovsem, ze postmaster at infima nam nepomuze (proc taky, ze?),
a Netscapum :-) to bude jedno, anzto jsou sami dost agresivni. Takze ti se
budou akorat pochechtavat. A pak mozna potrepou Infime rukou, jak to dobre
dela. My jako skoly pro ne neznamename ztratu zisku, protoze to mame
zadarmo, a oni zase vedi, ze kdybychom to zadarmo nemeli, tak bychom si
nasli neco jineho (a nesirili NS mezi lidi - jejich budouci zakazniky).

Vsechny zdravi (a za off-topic se omlouva)

                                             Bohumil Chalupa