Omluva

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Sep 26 15:18:54 CEST 1996

Dobry den!

ve ctvrtek 26. zari l.p. 1996 Marek Antos napsal:

(...)
> Prikladem ponekud prehnaneho pristupu je prave nejnovejsi mail od
> Infimy, ktera jej zrejme minimalne v nekterych pripadech posilala jak primo
> do konference, tak jednotlive podle seznamu jejich ucastniku.
(...)
> Mimochodem, ja osobne jsem si uz na maily podobneho razeni zvykl. Na jednu z
> mych adres, pod kterou jsem v RIPE, dochazeji skutecne stohy takovych veci z
> celeho sveta a musim konstatovat, ze zahranicni odesilatele jsou zatim
> opravdu rafinovanejsi, nebo spise bezohlednejsi. Radeji nebudu vypocitavat
> jejich metody, aby se jich hned nekdo nechytl. Ale ono to, bohuzel, stejne
> prijde.
(...)
> Z ciste uzivatelskeho hlediska lze nasadit filtr, ktery
> zpravy z dane domeny nemilosrdne smaze, pripadne posle s diky - nebo bez
> nich - zpet. To funguje jak na urovni Unixu, tak v ruznych uzivatelsky
> pritulnejsich programech, ktere maji filtrovani.
> Administrator ma pochopitelne zase jine moznosti, ale jde to a myslim, ze
> dokonce bez velkych potizi. V tom problem neni.
(...)

V konferenci net at felk je prihlaseno nejmene sest lidi z Infimy, tedy tech,
kteri se neskryvaji. (Takze ta reklama musela prijit i jim :-)).

Nemeli by tedy spravcove zasazenych konferenci krome zakazu distribuce
posty z domeny infima jeste vyradit tyto lidi z listu?

Ty metody by mne docela zajimaly, samozrejme ciste technicky. A taky
lidsky. (Takze snad soukrome.)

Zvykat si teda nechci.

Zdravi
                  Bohumil Chalupa