domena tuke.sk (was Re: user maxx)

Gabriel Svajko svajko at hmm.rasax.sk
Thu Sep 26 15:15:27 CEST 1996

Ok , toto viem o celej zalezitosti ja :

Maxx sa asi zacal nudit na inete tak sa rozhodol vyskusat si hackovanie
(mozno to bolo takto , mozno inac ;) , a pod ruku mu padol stroj s
viac/menej verejnym kontom lit at gama tam sa mu podaril uspesny hack (co
je este viac menej ok , ja na svojom stroji by som to bral ako svoju
chybu , ale zaroven viem aka je situacia zo systemakmi na fsv :) cez
myslim ze perl a nateseny tymto uspechom a kedze mu samoutne uid roota
nestacilo nainstaloval sniffera (co je podla mna swinstvo) , pri com ho
Arthurus ? prichytil , vtedy sa zlakol (mozno pokecal s niekym na
iRC) a rozhodol sa za sebou zahladit stopy , ale uz nemal pristup na stroj
bo mu bolo zablokovane konto , preto poziadal o pomoc hackerov tazsieho
kalibru ;) , jeden z nich vyuzil chybu v in.telnetd hackol sa na stroj ,
vydel som kamarata ako sa mi cez in.telnetd dostal na stroj ako root a
bolo to velmi zaujimave :) , no a ten hacker co sa dostal na stroj zmazal
/var a potom /home (neviem , tu mi maxx povedal ze on uz vtedy odysiel
domov a nechal to na inych aby urobili miesto neho poriadok a takto to
dopadlo) lit to prezil lebo jeho domovsky adresar bol len linkou na
/export ci kam to bolo (toto si pametam este z cias ked som lit raz
zmiroroval :)

par dodatkov :

k osobe ktora zmazala /var a /home : , myslim ze viem kto to bol ale kedze
to neviem na 100% , nerad by som niekoho ani nahodou obvinoval
nespravodlivo (ale zase aj ked som sa o tom rozpraval s jednym systemakom
na tuke (nie matus uhlar) tak sme tipovali na tu istu osobu :)

k mojej osobe : hackoval som raz v zivote a to bola ta udalost s motd na
game :) , potom som si povedal ze mam svoje konta rad a nerad o nich
prichadzam , a teraz ako systemak na to ani nemam cas a zase co nexes aby
robili tebe nerob inym . s hackermi ale stale udrzujem kontakty lebo je
podla mna lepsie sa s nimy priatelit a tak ziskavat info o novych dierach
v systemoch a zaroven mat viac menej istotu ze mne ako kamaratovy snad
stroj nezmazu :)

k matusovi uhlarovi : neviem preco ale nemam velmi rad toho cloveka (plz
neforwarduj mu to ;) inac , asi sa snazi celu vec ututlat , maxx mu svojho
casu ked mal este konto na tuke prekladal nejake manualy do slovenciny ,
mozno xce aby mal zase konto aby mu mohol pomahat dalej ...

Tot~ vsetko , plz neforwarduj do dalej , viac snad niekedy pri pivecku :)

Snehul.

--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko at r-net.sk
tel.n  : +42-95-6442436

** NOTE : This signature is a shareware , please send $10 to author.