Omluva

Richard Drutarovsky drutarov at ccduck.ke.sanet.sk
Thu Sep 26 16:41:20 CEST 1996

Zdravim,

> mozete bezat sendmail ako demona cez tcp wrapper, a inetd, tusim sa treba
> prehrabat manualmi. Ja bezim zmailer a tam je na to riadok v configu pre
> smtpserver...
> ale myslim ze poprosit o zablokovanie uctu z ktoreho chodili tie maily by
> mohlo mat tiez uspech. kazdy provider si rozmysli ci necha svojich userov
> obtazovat siet a potom ostatni admini zakazu prijimat postu z jeho strojov.

Posta z INFIMY mi prisla velmi vela krat cez rozne konferencie - co ma dost
pohorsilo. Ked mi ich reklama prisla do schranky cez ktoru nie som
prihlaseny do ziadnej konferencie, rozhodol som sa urobit odvetnu akciu -
poslal som im ich postu aj zo zelanim aby mi viac postu neposielali sposobom
POSTA ZA POSTU. V ich pripade som rozhodnuty takto postupovat aj v
buducnosti v podobnych situaciach.

Ospravedlnujem sa za taketo pouzitie konferencie, ale som nuteny sa takto
branit (-100 bodov).

							Drutarovsky