Unix <> NT

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Fri Sep 27 13:58:36 CEST 1996

Karel Kovar wrote:

> Zdravim ALL!
>   Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite jestli je mozne se z Unixu
>   nejakym zpusobem pripojit na Internet pres NTckovy Dialup Server.

Asi zalezi na konkretni implementaci PPP..ta na NT je totiz jiz tradicne
nestandardni.Microsoft IMHo imlementoval nejaky nestandardni
autentizacni protokol a ten je treba zakazat.

nevim jak ktery unix,ale treba Linux  microsofti autentizacni protokol
nepodporuje.

>   Kdyz volam na internet, tak se overuje pres Authentikacni server
>   pomoci PPP moje prihlasovani a pak se mi prideli volna IP adresa.

IMHO veskere rosireni microsoftu pro spojeni s non-microsoft produkty je
treba zakazat nebo alespon pokud je to mozne povolit alternativy
kompatibilni s druhou stranou.

--
S pozdravem
    Petr Snajdr