NSAPI,ISAPI,FastCGI...

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Fri Sep 27 14:40:35 CEST 1996

Dobry den,
 zajimala by me takova malickost :)))
Pokud napisu neco co bude vyuzivat  NSAPI  od Netscape nebo ISAPI od
Microsoftu - bude muj kod dynamicky slinkovan s koden serveru a tedy
umisten do jeho kontexu - coz se mi vubec nelibi.
Zajimalo by me zda fatalni chyba v mem kodu zablokuje cely httpd
nebo pouze potomka tj. core httpd neovlivni.
Obe jmenovane firmy - Netscape i Microsoft o tomhle cudne mlci az prave
v popisu FastCGI je psano,ze umi totez co  prave takova API,ale bez
nekterych potencialne nebezpecnych omezeni ve stabilite serveru (tj.
celku) ci bezpecnosti.Nevite jak je to prave  s NSAPI a ISAPI  ???

a posledni dotaz.FastCGI je urceno pro UNIXOVE nebo presnej POSIXOVe OS.
Zajimalo by me zda nekdo vi o imlementaci na WindowsNT.NT je sice
oficialne POSIX-compatible,ale nektere casti ( v tech castech
POSIX,ktere M$ imlementuje 8-)) jsou chyby ci spatne imlementace tohoto
snadardu tj.by me zajimalo zda FastCGI  muzu na WindowsNT pouzitvat nebo
ne ????

--
S pozdravem
    Petr Snajdr