domena tuke.sk (was Re: user maxx)

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Mon Sep 30 12:39:27 CEST 1996

On 27 Sep 1996, Ales Cepek wrote:

> Ze, existuji v Linuxu bezpecnostni diry jsem obecne vedel. Problem je
> v tom, ze pokud za stavajici situace chci mit unixovsky pocitac, pak
> pripada v uvahu s nasimi financemi jen Linux a ja si ho coby amater
> musim sam spravovat. Pokud bych mel mit prehled byt i jen o
> problematice bezpecnosti Linuxu, pak bych asi nedelal nic jineho nez
> se zabyval systemem. Pro mne je ale pocitac jen pracovni nastroj a
> cas, ktery venuji udrzbe systemu musim brat nekde jinde. Nezbyva mi
> tedy, nez se spolehnout na to, co vymysleli jini a verit, ze mi nekdo
> [...]

Pokud budete administrovat jakykoliv otevreny sytem, ktery bude pripojeny
na Interenet, budete se muset smirit s tim, ze se bud budete starat o jeho
bezpecnost, nebo vam ho drive nebo pozdeji nekdo crackne. Komercni Unixy
maji take diry, o Windows/NT nemluve. Pokud vam nekdo bude tvrdit neco
jako "nas system nema absolutne zadnou bezpecnostni diru", bude lhat.

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz