NT(Re: domena tuke.sk (was Re: user maxx))

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Sep 30 18:56:50 CEST 1996

Marek Andricik wrote:

> "Bude lhat" alebo je to blbec. Mimochodom, ked uz spominate NT, nenaslo
> by sa nejake URL, kde je o ich chybach trochu viac? Nikdy som sa o ne
> nezaujimal ale vidim, ze tato oblast je prilis zaujimava aby ju clovek
> len tak prehliadal. Dik.

No nejaka oficilani NT security URL by me zajimala taky.To co
"prezentuje" Microsoft je hrani si na kocku a mys.Kdyz hledam
neco k zabezpeceni treba Linuxu - neni problem a podobne i k ostatnim
Unixum.Hledam-li neco k windows NT - najdu a,oficialni blabol M$
b,vsude po internetu rohazene informace na co a kde si ve windowsNT dat
pozor ,co je jiz opraveno a ktera oprava stejne nic neresi ( BTW: takova
nic neresici oprava je/byla v MS IIS 1.0 a 2.0b 100%! jak je a zda je
opravena dnes nevim a Microsoft to nejspis povazuje za tajnou informaci
- no vzhedem k tomu,ze ji jde pekne prevalcovat vas HDD je to opravdu
idealni stav).No co by jste rekli o OS,ktery byl v r.93 prodavan jako c2
a pritom pri TimeOutu a znovuprideleni adresy pres DHCP si ani
neoveroval komu ji "znovu"pridelil 8-)))))

BTW:IMHO certifikat C2 na NT 4.0 (?) je vztazen pouze za predpokladu
pouzivani 2 typu konkretnich pocitacu od Comaqu a jednoho AXP + par
dasich omezeni 8-)))

BTW2:Pokud jste ( nebo treba i ne) firmu Microsoft obdarovali a vlozili
sve penize do jejich pokladny - muzete se dozadovat presnejsich
informaci na Microsoft HotLine,ale mam obavu,ze Vam moc neporadi....
me totiz nebyli schopni ani vysvetlit rozdil mezi Windows95 a Windows
NT.
Pry je to skoro to samo 8-))).Perlickou je pak jejich tvrzeni ",ze
bezpecny IS na bazi produktu firmy microsoft neexistuje" ..Microsoft
Hotline CZ ,Zari 1996  8-)))))

BTW3:A uz jste si koupili noveho warpa ? (OS/2 Warp 4.0 ) ? 8-))

Sorry za off-topic,ale nejak mi to nedalo :)))

--
S pozdravem
    Petr Snajdr