Omluva

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan at feld.cvut.cz
Mon Sep 30 19:41:01 CEST 1996

> Jiz predem se omlouvam vsem, kterym prave ted hnu zluci. Nevidim nic spatneho na tom, ze firmy, ktere nejakym zpusobem souvisi s Internetem,
> inzeruji v konferenci. Me to pripada zajimave a at je to Microsoft, DEC, Netscape, IBM i dale jsem rad, ze se o tom dovidam touhle cestou a rychleji
> nez inzeratem v casopise. Jestli to vsak nepatri do teto konference primlouval
> bych se za to zridit jinou, urcenou prave k temto ucelum.

Za prve: Neni na skodu nepouzivat radky delsi 80 znaku, ne kazdy to
pak bez problemu precte.

Za druhe. Hnul jste mi zluci a omluva to nespravi. Jste zrejme jediny
v teto konferenci, kdo ma takoveto nazory a tak byste snad mohl
vetsine 500 ucastniku ustoupit. Jak doklada prilozeny dopis, vynaty z
me dnesni korespondence s BSA, povazuje nekdo na PVT takoveto chovani
za do te miry normalni, ze jej radi kazdemu zakaznikovi a tim jej,
minimalne v mych ocich, poskozuje.

JA> Dovoluji si Vas upozornit, ze posilani nevyzadanych reklamnich zprav
JA> do konferenci je proti etice a ze nadale budu proto kazdeho
JA> upozornovat na Vase nevhodne chovani. Rozhodne nikdy nevyuziji
JA> Vasich sluzeb.

BSA: Nechapeme vase nevhodne chovani, udelali jsme jen to, co nam poradil
BSA: na  service provider - PVT a verime, ze ani my nikdy nevyuzijeme vase
BSA: sluzby.

zdravim
dan
DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311