Stredoevropsky letni cas: CEST?

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Apr 1 09:36:03 CEST 1997

Dobry den,

On Mon, 31 Mar 1997, Martin Mares wrote:

>    Ja znam dva ruzne systemy znaceni: CET/CEST a MET/"MET DST". CET je
> k videni spise ve svete astronomickem, MET pak spise ve svete pocitavem.
> Jak a kym to je normalizovano, ovsem nevim.

MET mi pripada logictejsi: middle muze byt podle meho opravdu klidne jen
v jednom smeru - zapado-vychodnim, kdezto pod "central Europe" si pred-
stavuji uprostred ve vsech smerech, tedy i v tom severojiznim, coz pro
cas nema smysl.
Normalisacni organisace to ovsem mohou videt jinak.  ;-)

Zdravi
              Bohumil Chalupa