Causa adis.cesnet.cz

Ingrid Ledererova Ingrid.Ledererova at cesnet.cz
Wed Apr 2 18:54:08 CEST 1997

Dobry den,

> [...]
>
>Uz je to asi tyden, kdy prestala do CZ proudit posta z nekterych
>casti sveta, protoze vypadl uzel adis.cesnet.cz (194.50.6.3). Jak
>bylo klikatymi cestami oznameno, jde o zavadu hardwarovou, na ktere
>se intenzivne pracuje.
>
>Prece jenom se mi zda, ze vice nez tydenni vypadek posty je trochu
>moc. Nebylo by mozne po tu dobu, nez se adis podari zprovoznit, tok
>posty ohnout jinou trasou? Prestavam se tesit na ty tisice dopisu,
>ktere pak zacnou plnit mailboxy. Anebo se cekajici posta rovnou hazi
>do /dev/null ? V tom pripade by take bylo potreba to oznamit, aby se
Server adis.cesnet.cz nefungoval do minuleho ctvrtka, od te doby je v
provozu, neni proto zapotrebi se obavat zahlceni postou.
Krome toho na tomto serveru nejsou mailboxy. Na tomto serveru jede ale
listserv at cesnet.cz a news.cesnet.cz, takze doslo ke zdrzeni distribuce
nekterych listu,tim
i zdrzeni rozeslani informaci  nekterym spravcum siti. Za vznikle
problemy, ktere se tezko daly resit jinak nez jsme je resili,
se omlouvame.
                          Ingrid Ledererova