Ohrozeni site?

Igor Lazo ILazo at merlin.cz
Thu Apr 3 13:13:52 CEST 1997

> To prve by som staval do trochu teoretickej roviny, ono to zas tak
> jednoduche cez Proxyho nie je. Zvacsa totiz podporuje iba uzku
> skupinu protokolov (http,ftp)
>
> To druhe nejak nechapem. Proxy je server, ktory zlucuje poziadavky
> vsetkych pocitacov z internej siete (napr.192.168.x.x)  a cez PROXY
> server (zvacsa separatny pocitac z Linuxom, w95, wNT) ich dava dalej
> na spracovanie do INETu pripadne v kombinacii s CACHE ich vybavi z
> lokalnej kopie dat. Takze o com je vlastne debata?

Kdyz v browseru kliknete na nejakou krasnou ikonku, posle cosi v http
na urcitou IP adresu:port. Kdyz browser o vasem pocitaci zjisti
zajimave udaje, muze cosi jineho v http poslat na jinou adresu:stejny
port. Http temer neznam, ale pokud browser umi poslat napr. heslo,
proc by neposlal neco jineho. Proxy tomu prece nezabrani. Pletu se ?

S pozdravem

--
-Igor Lazo
-