No subject

rogansky at esix.matica.sk rogansky at esix.matica.sk
Wed Apr 9 11:21:11 CEST 1997

>From rogansky Wed Apr 09 10:17:52 +0200 1997 remote from esix.matica.sk
Date: Wed, 09 Apr 1997 10:17:52 +0200
From: Robert Rogansky <rogansky at esix.matica.sk>
To: net at cs.felk.cvut.cz
Subject: proxy...

Dobry den.
Prosim o radu:
nainstaloval som proxy server squid 1.0.20. Nastavuje sa tam velkost
cache priestoru. Ked som nastavil napr. 100 MB, co sa stane ked sa
tych 100 MB naplni? Bude mazat najstarsie data, alebo prestane chodit?
A druhy dotaz: Ktory parameter hovori o tom, za aku dobu je pristupna
www stranka inemu uzivatelovi ked ja ju natiahnem cez proxy?
Hned po mne skusal tu istu stranku tahat kolega, ale netahalo ju to z
proxy, ale z povodneho URL. Za niekolko minut to uz tu stranku taha z
proxy.

Mozno naivne otazky, ale nemam skusenosti, s proxy som len teraz zacal
skusat. Tak sorry, ale aj tak dakujem za odpovede.

 Robo Rogansky