No subject

Leos Bitto bitto at kolej.mff.cuni.cz
Wed Apr 9 13:28:29 CEST 1997

On 9 Apr 1997 10:22:48 +0200, rogansky at esix.matica.sk <rogansky at esix.matica.sk> wrote:
>Date: Wed, 09 Apr 1997 10:17:52 +0200
>From: Robert Rogansky <rogansky at esix.matica.sk>
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Subject: proxy...
>
>Dobry den.
>Prosim o radu:
>nainstaloval som proxy server squid 1.0.20. Nastavuje sa tam velkost
>cache priestoru. Ked som nastavil napr. 100 MB, co sa stane ked sa
>tych 100 MB naplni? Bude mazat najstarsie data, alebo prestane chodit?

Samozrejme bude mazat stara data.

>A druhy dotaz: Ktory parameter hovori o tom, za aku dobu je pristupna
>www stranka inemu uzivatelovi ked ja ju natiahnem cez proxy?

Okamzite jakmile ji vy zacnete natahovat pres squida tak je to co uz se
stahnlo k dispozici vsem.

>Hned po mne skusal tu istu stranku tahat kolega, ale netahalo ju to z
>proxy, ale z povodneho URL. Za niekolko minut to uz tu stranku taha z
>proxy.

Je mozne ze puvodni server si nepreje aby tato stranka byla ukladana v proxy
cache. Treba proto ze je dynamicky generovana. Podobne je to s pocitadly -
urcite se vam bude stavat ze cela stranka je natazena okamzite z proxy cache
ale na pocitadlo cekate protoze se musi tahat z Internetu.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto at kolej.mff.cuni.cz>