No subject

Tomas TPS Ulej Tomas.Ulej at intec.sk
Wed Apr 9 14:06:30 CEST 1997

> Dobry den.
> Prosim o radu:
> nainstaloval som proxy server squid 1.0.20. Nastavuje sa tam velkost
> cache priestoru. Ked som nastavil napr. 100 MB, co sa stane ked sa
> tych 100 MB naplni? Bude mazat najstarsie data, alebo prestane chodit?

Zacne mazat najstarsie bloky dat... tych 100M Vam aj tak realne
nenaplni, kvota sa bude pohybovat okolo tohoto limitu (+-800k)

> Hned po mne skusal tu istu stranku tahat kolega, ale netahalo ju to z
> proxy, ale z povodneho URL. Za niekolko minut to uz tu stranku taha z
> proxy.

Musite si uvedomit, ze kazdy Proxy pristup vytvara nezavisly proces.
Neviem na akej platforme a systeme mate tento Proxy modul spusteny.
Zaregistrovanie Proxy vysledku do Cache modulu urcitu dobu trva.
Podla vyssie uvedeneho je to cas od sekund az po prakticky minuty.

> Mozno naivne otazky, ale nemam skusenosti, s proxy som len teraz zacal
> skusat. Tak sorry, ale aj tak dakujem za odpovede.

Myslim, ze tato konferencia sluzi prave na riesenie takychto a
podobnych problemov takze naivna otazka to urcite nie je...

Apropo mozno by nezaskodil sukromny mail v nasej zalezitosti

>  Robo Rogansky

-TPS (Tomas TPS Ulej)
sales representative of NETLAB Plus
system administrator of node INTEC.SK
Jilemnickeho 8, 03601 Martin, Slovakia, Europe
tel: +421 842 220061  fax: +421 842 220060  eMail:tps at intec.sk