Time zone

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Apr 18 10:28:55 CEST 1997

Dne 17 Apr 97 v 16:48, Ludek Babor uvedl(a):

> mohl byste nekdo poradit, jaka je spravna Time zone pro Ceskou republiku ?
> Uz jsem videl MET+1, GMT+1, ... a nevim, co je spravne ...

    Je pravda, ze skutecne nikdo nevi.
    Jediny jisty bod vesmiru je, ze v datumech c hlavicce elektronicke posty
je pripustne pouze "+0200" nebo "N" (samozrejme, ze do kulatych komentarovych
zavorek pak lze uz napsat cokoli pocinaje MET DST a nekonce +-100)

                                                    Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +420-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others