Jak pracuje ping

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Sat Apr 19 01:29:54 CEST 1997

Dne 18 Apr 97 v 22:35, Michal Kocer uvedl(a):

> Jinak ECHO a REPLY jiz bylo zmineno. Jeste by vas mohlo zajimat
> jakym zpusobem se urci cas ponejz IP datagram bezi siti, nez se vrati, ale
> to je otazka pro vetsi experty.

    A to snad ani ne ... ;-)
    Kdyz jsem (ja) paket vyslal a (me) prisla odpoved, tak cas je uz proste
odecteni. A ten spravny paket mezi tisici poznate pri navratu tak, ze ma
"magicke cislo", ktere jste mu pri odeslani dal ...

                                                Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +420-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others