Jak pracuje ping

Tomas TPS Ulej Tomas.Ulej at intec.sk
Sat Apr 19 13:50:34 CEST 1997

S tym pre vetsich expertov nesuhlasim, lepsie by bolo pre extra
konferenciu...

>     Kdyz jsem (ja) paket vyslal a (me) prisla odpoved, tak cas je uz proste
> odecteni. A ten spravny paket mezi tisici poznate pri navratu tak, ze ma
> "magicke cislo", ktere jste mu pri odeslani dal ...

Suhlasim, ze i toto je jeden s tych menej presnych sposobov... dobry
ping klient vsak cas nerata cez rozdiel send/received... to je totiz
dost nepresny sposob, ktory je naviac zavisly aj od danej server
konfiguracie

-TPS (Tomas TPS Ulej)
sales representative of NETLAB Plus
system administrator of node INTEC.SK
Jilemnickeho 8, 03601 Martin, Slovakia, Europe
tel: +421 842 220061  fax: +421 842 220060  eMail:tps at intec.sk