MSIE ve WIn3.1

Tomas TPS Ulej Tomas.Ulej at intec.sk
Sat Apr 26 08:41:07 CEST 1997

>  IK> Podarilo se nekomu rozchodit MSIE ve WIn3.1 (hlavne dialer) ?

Ale ano, jedine co tam treba urobit je vliezt do jedneho INI suboru
(fakt neviem, ale mozem pozriet u zakaznika) a zmenit tam
INITSTRING=ATZX3 na ATZX4 potom nebude modem cakat na vytacaci
signal, ktory je zial v Europe trochu iny ako v US :)

> Ano, ale nevim, co myslis pojmem dialer? Ja jsem pouzival trumpetu.

Dialer je pomerne slusne popisany i v manuale MS-WINDOWS.
Zjavne asi nie ste 1) legalny uzivatel MS-WINDOWS citajuci manual
                                 2) systemax UNIXu ci podobneho
                                 3) kombinacia vyssie uvedeneho

-Tomas TPS Ulej
NETLAB Plus partner
system administrator of node INTEC.SK
Jilemnickeho 8, 03601 Martin, Slovakia, Europe
tel: +421 842 220061  fax: +421 842 220060  eMail:tps at intec.sk