Ceska klavesnice v NT 4.0

computer at optimit.cz computer at optimit.cz
Mon Apr 28 10:48:40 CEST 1997

Tak jsem jednoho krasneho dne nainstaloval do NT 4.0 NFS klienta
a zjistil jsem, ze se nemuzu prihlasit na UNIXovy server. Pry
mam spatne heslo. Jeste, ze na UNIXu bezi 'strace' (truss nebo i jinak)
a ze muzu zjistit, co mi vlastne NT do site posilaji - CESTINU.
Pri prihlasovani na NT je zapnuta ceska klavesnice a NT misto cislic
v heslu posilaji na server nabodenicka.

Na Microsoft hot-line mi zcela tradicne neporadili vubec nic.
Vlastne - abych jim nekrivdil - mam si vzit do ruky ResourceKit a mrknout
do registru. Fuj. Mizerne zdokumentovanymi hexadecimalnimi vypisy jsem se
prohraboval naposledy nekdy pred deseti lety na ZX Spectru.

Muj problem je asi trochu mimo tuto konferenci, ale nevite nekdo
nahodou, jak prepnout CZ klavesnici na US v login dialogu jeste pred
prihlasenim? Pripadne odkaz na nejakou konferenci nebo archiv
na problemy souvisejici s M$ systemy? Tusim, ze tohle neni
ani posledni ani ten nejmensi problem, ktery me s NT jeste ceka.
Ptat se primo MS je zbytecna ztrata casu a nervu...

Diky,

Petr Bravenec
e-mail: computer at optimit.cz