IDA

Jiri Valenta Jiri.Valenta at sasprg.cz
Mon Apr 28 14:12:43 CEST 1997

Karel Kovar wrote:

> Zdravim All!
>
> Chtel bych se zeptat, zdali nekdo nevi jak pod IDA sendmail 8.8.5
> se da udelat aby posta ktera jde na xxxx at domena.cz se zasilala do
> jednoho
> urceneho mailboxu.. Misto xxxx muze byt uvedeno cokoliv aniz by to
> nekde
> bylo definovano... Pod sendmailem 8.8.5 bez IDA jsem pridal dva
> radky
> do sendmail.cf a slo to, ale zase mi pod tim sendmailem bez
> nechodilo prepisovani odchozich adres, resp. spoluprace s dbm
> soubory,
> [...]

...nevim jestli tomu dobre rozumim, ale coz pouzit aliasu?
Konfiguraci sendamilu+IDA lze podporit nekolika soubory. Treba soubor
xaliases definuje "nova jmena", domeny, atd. Pomoci tohoto souboru se
vygeneruje nekolik dalsich souboru. Myslim, ze konkretne dva. Jeden se
jmenuje generics - ten definuje co ma byt v casti "from:" v hlavicce
odchoziho mailu (to jste uz asi zjistil). Druhy je soubor aliases,
pomoci ktereho lze definovat dalsi jmena. To je podle mne to, co
potrebujete. Soubory lze vytvorit i samostatne (bez xaliases). Informace
jsou v "man sendmail"  i nekde na Internetu.

Jiri VALENTA, SA&S Plzen
    Jiri.Valenta at sasprg.cz
       tel: 420 19 272996