Jak ziskat WWW stranky e-mailem?

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Tue Apr 29 15:24:56 CEST 1997

>   nemate nekdo prosim adresy, ktere umozni stahnout si WWW stranku(y)
> e-mailem? Vim ze to jde, ale uz jsem ty adresy kdesi ztratil. Shanim
> totez take pro stahovani souboru z FTP.

Napr. http://server.berkeley.edu

mail na adresu gopher at eunet.cz bez subjectu a do tela dopisu:

Split=0

Type=9
Port=80
Path=GET /
Host=server.berkeley.edu

V jednom dopise muze byt URL i vic najednou, tedy vic ctveric radku
Type..Host. Semo tamo to Internetu CZ, spol. s r. o. ale nefunguje,
vetsinou ale jo.

Napr. ftp://pocitac.domena/adresar/soubor

mail na adresu ftpmail at ftp.vslib.cz se subjectem uzivatel at domena, tedy
nejlepe vase mailova adresa a do tela dopisu:

open pocitac.domena
dir /adresar
get /adresar/soubor

V jednom dopise (jobu) muze byt vic prikazu get, dir, cd najednou.
Od jiste doby jsem ale vzdy nacucl pouze jeden z pozadovanych souboru.
Letos jsem liberecky ftmail jeste nepouzil a tak nevim, zda se neco
nevylepsilo.
--
Tom Mueller