SWITCH nebo HUB _?

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Mon Dec 8 10:34:29 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Jiri Novotny wrote:

> Delit site budete muset, to ano, ale zpomaleni prenosu - ze seriove
> karty, ktera bude mit max 64kb - to snad ne. A site maji byt oddelene.

Mel jsem na mysli zpomaleni prenosu mezi eth portem serveru a eth porty
stanic pro prenosy dat na lokalni siti - sdileni souboru ...

> Mimochodem, ani pri routovani dvou ethernetu (i jinych medii (FDDI, ATM)
> nemusi byt router postaveny na PC pomalejsi nez switch. V tomto

Ojojoj - ono je switch a switch. Spravny SWITCH funguje tak, ze packet
analyzuje hned jak prichazi hlavicka a k rozhodnuti na ktery port bude
forwardovan dochazi uz v kratkem case po prijmuti 12 Byte hlavicky.
Nasleduje forwardovani bez cekani na dokonceni prijmu paketu. To plati
samozrejme pro porty stejnych rychlosti.

Router napred packet sezere cely, rozhodne se a pak ho cely odesle.
Zpomaleni odezvy tu je, zvlast v sitich kde chodi packet/potvrzeni
jako je Netbeui prip IPX.

> pripade zalezi hodne na konkretnim pouziti.

Jiste

> 					S pozdravem
>
> 						J. Novotny

S pozdravem