SWITCH nebo HUB _?

Jan Krajic KRAJIC at frode.dcit.cz
Tue Dec 9 10:54:35 CET 1997

Dobry den,

> Reseni JE pouzitelne i pri vetsim poctu segmentu. K dispozici jsou
> motherboardy s 5-ti PCI sloty. Pokud pouzijete SMC dvojportove
> karty, jejichz cena je cca dvojnasobek jednoportovych, mate k dispozici
> 10 portu. Pokud se pouzijete i ISA sloty (nedoporucuji) a vykaslete
> se na VGA muzete pridat dalsi dve kary. A to nemluvim o tom
> ze existuji i viceportove ether. karty jak psal kolega Kaszprak.

Nezapominejte na omezeni dane platformou PC. Docela velky problem
jsou volna IRQ. Docela by mne zajimalo jak chcete do pocitace zapojit
tech 5 SMC karet. Kazdy kanal totiz vyzaduje volne IRQ. Teoreticky se
da sice usetrit dost, pokud vyhodite FDC a seriove porty, ale stejne
to bude delat problemy (napriklad Vami zminovane SMC nam nechtelo
chodit na IRQ 15). A 12 karet v jednom PC si opravdu nedokazu
predstavit (my jsme na serveru skoncily u peti!). Ovsem nevim jak je
to reseno na viceportovych kartach, tam je mozna pouzit jiny princip.

S pozdravem,
Jan Krajic, DCIT, s.r.o.