100MBit Ethernet mezi 2 resp. 3 servery

Vlach Vladimir vlach at brn.czn.cz
Mon Dec 29 11:27:43 CET 1997

Jeste jsem se chtel zeptat na kabely.
Zjistil jsem, ze na Twisted Pair jsou potreba 4zilove kabely CAT5 (pro 100Mbit)
Podival jsem se tedy orientacne do ceniku a vidim zde nekolik typu :
1. BE 1583 UTP kabel 4pary CAT5
2. BE 1720 UTP kabel 4pary CAT5, lepené páry
3. BE 1700 UTP kabel 4páry CAT5, lepené páry, 350MHz

co to je "4pary" znamena to 4x2 = 8zilovy kabel ?

Vim ze existuje mnoho druhuz vybral jsem jen nahodne z jednoho ceniku.

Dekuji

- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                    Muzete mi psat v    -
- Czech republic                    ISO-8859-2       -
- mailto:vlach at brn.czn.cz                            -