100MBit Ethernet mezi 2 resp. 3 servery

Jiri Vana jiri.vana at tesco.cz
Mon Dec 29 14:27:56 CET 1997

Vlach Vladimir píše ve zprávì <199712290928.KAA20863 at ns.felk.cvut.cz>…
Jeste jsem se chtel zeptat na kabely.
Zjistil jsem, ze na Twisted Pair jsou potreba 4zilove kabely CAT5 (pro
100Mbit)
Podival jsem se tedy orientacne do ceniku a vidim zde nekolik typu :
1. BE 1583 UTP kabel 4pary CAT5
2. BE 1720 UTP kabel 4pary CAT5, lepené páry
3. BE 1700 UTP kabel 4páry CAT5, lepené páry, 350MHz

Je to dle kvality, od normalniho k nejlepsim. Vam ale ke spojeni tech 2 - 3
PC staci ten prvni.
Doporucuji vsak, nechat si ho namacknout od nekoho, kdo to uz delal.

co to je "4pary" znamena to 4x2 = 8zilovy kabel ?

Ano, presne tak.

Vim ze existuje mnoho druhuz vybral jsem jen nahodne z jednoho ceniku.

Dekuji

- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                    Muzete mi psat v    -
- Czech republic                    ISO-8859-2       -
- mailto:vlach at brn.czn.cz                            -