DHCP/Statadr.

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Wed Dec 31 13:43:41 CET 1997

Dobry den!

Rad by som sa dozvedel vyhody a nevyhody pouzivania DHCP servera na
pridelovanie
adries.

Ako vyhodu  ako laik vidim jedine v tom, ze administrator siete ma ulahcenu
pracu
pri konfigurovani pracovnych stanic, nemusi si pamatat (evidovat), ktoru IP
adresu komu pridelil.

Nevyhodu snad jedine v tom, ze napr. pre databazu netinfo neni stabilny
par IP - Ethernet adresa. Z hladiska  monitorovania siete a zistovania
neopravnenych pristupov od vnutornych uzivatelov a pod., by snad bola lepsia
staticka adresa.
Alebo sa mylim a vsetko je inak a je toho podstatne viac?

	Dusan Malik
e-mail :   malik at mbox.bts.sk