Pripojeni do Inetu

Ing. Jan Salva salvaj at fw.anet.cz
Sun Feb 2 23:01:10 CET 1997

> mel bych jeden dotaz, mozna se zde jiz probiral, ale jsem tu novy.
> Mame zavedenou pocitacovou sit Novell 3.11, na stanicich mame Win95.
> Jedna stanice ma instalovany modem a software pro pripojeni do Inetu.
> No, a ja bych potreboval, aby bylo mozno se pripojit do Inetu z
> libovolne stanice. Muze mi nekdo poradit jaky pouzit soft? Co je
> nutno zajistit u poskytovatele (pevna IP?). Budou muset byt vsechny
> stanice vybaveny modemem, nebo staci modem na te jedne stanici?

Ta WinProxy bude asi nejlepsi, nepisete, pro kolik to bude uzivatelu, ale
verze pro 2 uzivatele je zdarma. To se tyka ale pouze postovnich schranek.
Pokud postu nepotrebujete nebo chcete postu smerovat (forwardovat) primo na
Novell, lze pouzit i tu demoverzi zdarma. Pro mail forwarding ale
potrebujete SMTP pro novell (treba Mercury - rovnez zdarma) a k inetu se
pripojovat pomerne casto, aby se prichozi posta neztracela. Od
poskytovatele potrebujete pouze 1 pevnou IP adresu a postovni domenu (tohle
umi snad kazdy poskytovatel). Napr. Cesnet si za tyto sluzby uctuje 3.500,-
za mesic (neomezena doba spojeni, 33.6 kbps).
Honza Salva
Foto-World s r.o.
salvaj at fw.anet.cz