Pripojeni do Inetu

Ing. Jan Salva salvaj at fw.anet.cz
Sun Feb 2 23:01:36 CET 1997

Michal Krsek <Michal.Krsek at mius.cz> píše v èlánku
<199701221423.PAA18501 at ns.felk.cvut.cz>...
Win0.95,

> Hm .. Zapomel jste rict, ze budou potrebovat jeste nekoho, kdo umi UNIX.
> Ani BSD, ani Linux nejsou totiz takove, aby ej dokazal clovek 'z fleku'
> nainstalovat.

Linux opravdu neni priliz user friendly ...

> Pevnou adresu potrebujete tehdy, kdyz chcete prenaset postu pro celou
sit.

Pokud je cilem posty nejaky jiny pocitac v LAN a na spojeni LAN s inetem je
vyhrazena jina masina, muze mezi touto gateway a poskytovatelem existovat
sit s dynamicky pridelovanymi IP adresami, ktere prideluje server na strane
poskytovatele. Ja to tak provozuju pul roku. Ovsem samozrejme mame zase
pevny adresni prostor typu C.
Honza
salvaj at fw.anet.cz