html

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Feb 5 10:12:58 CET 1997

> nejlepsi je si stahnout balik Microsoftu na podporu HTML pro MSWord. Pak
> jdou celkem slusny prevody do nejruznejsich formatu

Ja tedy nevim, ale myslel jsem, ze april je az prvniho dubna  :-)

K puvodni rade - vzit WWW klienta a ulozit z nej stranku v textovem
formatu - neni myslim co dodat. Snad jen pokud byste to potreboval delat
ve velkem, ma asi vyznam opatrit si Lynx, jehoz prostrednictvim by melo
byt mozne (alespon doufam) napsat si na tyto konverze davku a tak je
automatizovat.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic