testy poskytovatelu pripojeni do Internetu v casopise C

PETR Nenik NEJEDLY nejedlp at cs.felk.cvut.cz
Wed Feb 5 11:57:21 CET 1997

>  Myslim, ze nejvetsi "chybou" je zkresleni dane pristupem pres modem
> a metodikou mereni. Rozdil mezi nejlepsim a nejhorsim je zhruba 2 : 1
> a skutecnost je, podle me, hodne odlisna. Na druhou stranu je rychlost
> pristupu na www pres modem to, co zajima vetsinu uzivatelu (bohuzel to
> prakticky nic nerekne tem, co by se chteli pripojit pevnou linkou).

Zmineny test jsem sice necetl, ale chtel bych se s vami podelit o jednu
velice zajimavou zkusenost: Zdaleka totiz nezalezi pouze na zpusobu
pripojeni, poskytovateli, nebo vytizeni site. Velky vliv na vykon
ma take pocitac, ze ktereho pristup provadite a samozrejme take obsah
pristupovane stranky. Kdyz jsem vytvarel svoji homepage (stale jeste
neni hotova, ale torzo muzete videt na http://cs.felk.cvut.cz/~nejedlp),
psal jsem ji rucne a prohlizel v Netscape 3.0 pod Win3.1. Souhrn vsech dat
na me strance dal neco kolem 50KB a presto, ze ji Netscape nacital
z lokalniho disku (znate nekdo rychlejsi pripojeni? (krome 100Mb LAN)),
tak mu jeji vykresleni trvalo skoro minutu (ze by byl optimalizovan na
pomala pripojeni?). Pravda, tehda jsem mel "jen" 8MB (pro W3.1 to kdysi
byval prepych).
						Nenik
PS: Trochu pomohlo, kdyz jsem Netscapu zakazal pouziti vice simultanich
prenosu.