html

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Wed Feb 5 18:40:56 CET 1997

Pavel Satrapa wrote:

> Ja tedy nevim, ale myslel jsem, ze april je az prvniho dubna  :-)
>
> K puvodni rade - vzit WWW klienta a ulozit z nej stranku v textovem
> formatu - neni myslim co dodat. Snad jen pokud byste to potreboval delat
> ve velkem, ma asi vyznam opatrit si Lynx, jehoz prostrednictvim by melo
> byt mozne (alespon doufam) napsat si na tyto konverze davku a tak je
> automatizovat.

Acho jo, to je tak, kdyz nekdo neco poradne neprecte. Ten dotycny chtel
neco,
co by mu prevedlo "obsah" html, tedy to, co je videt na obrazovce v
browseru
a ne zdrojovy text html. Ja osobne nevim o nicem.

> Preji vsem pekny den

Napodobne...

*         Jiri Pazdernik, Comtype Opava                     *
*         Hobzikova 3, 746 01 Opava, Czech rep.             *
*         Tel./Fax: +42/653/212607                          *
* E-mail: mailto:georges at traveller.cz                       *
* WWW: http://www.geocities.com/SiliconValley/Heights/4055/ *