Mapovani disku v NetWare 4.11

Robert Urbanik urb at shplus.cz
Wed Feb 5 18:19:50 CET 1997

Dne  5 Feb 97 v  13:25, trapl at karnet.fsih.cvut.cz napsal:

> Ten disk by mohl byt mapovan ze strany W95.
> Pokud vsak na strane NetWare jsou spravne nastavena prava, nemel by
> do nej nikdo jiny mit pristup.
> Mohlo se stat, ze si klient pamatuje uziv jmeno a heslo pro pristup
> ke zminenemu adresari.
> (Sam se o to marne snazim)

V tomto pripade je otazka, zda se vubec prihlasujete na Netware nebo
to za Vas delaji Windows :-). Navhrhuji pouzit 32 bit. klienta pro
wokna o Novelu.
Najdete ho napr. zde: http://www.shplus.cz/support/novell_patch_list.htm
je pravda trosicku vetsi - cca 6.674 KB, ale jeho pouziti stoji za
to. Potom staci zabezpecit jenom to, aby se uzivatele spravne
prihlasovali a odhlasovali  ( do spravneho kontextu).

------      Robert Urbanik urb at shplus.cz     -------
------    SH plus s.r.o. Liberec, U jezu 2   -------
------     http://www.shplus.cz/~robert      ------
------ tel. 048-28503,5226354; fax.048/29340 -------