RPL BOOTROM

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Mon Feb 17 11:14:58 CET 1997

> obracim se na vas s nasledujici prosbou:
> pokousim se zrovna rozchodit remote boot na WIN NT, ale nemuzu nikde
> sehnat RPL bootrom. Vetsina prodejcu ma pouze bootromky pro Novella.
> Zkouset jsem neco stahnout z Internetu a vypalit u nas, ale to bylo
> pro jumperless SVEC a s nasimi noname NE2000 kartami to nechodilo.
> Mohl by jste mi prosim nekdo poslat kod nejake standardni
> RPL bootromky, anebo zapujcit?
>
> Dekuji vsem

Myslim si, ze kazda karta (resp. vetsina) bude mit jinou
bootromku, pokud ne, mohu se Ti pokusit najit ROM do D-linka 220
a mozna bych nasel i starou do 4-Dimension (SWEC).

Ovsem nevim, jak to bude behat s NT. Maji hodne omezenou podporu pro
remote boot a neprisel jsem na to jak je rozbehnout napr. s tim
D-Linkem (fakt je, ze jsem moc nekoumal...)

JaCi

Jaroslav Cibulka
Kovopetrol, a.s. Plzen
mailto:kovopetrol at plz.pvtnet.cz