Otazka na router

Vojtech Vrba vv at dns.terminal.cz
Wed Feb 19 14:25:15 CET 1997

> Dobry den,
>
> chcel by som sa spytat kde je lokalizovany router s cislom 192.121.158.53
> a ci to je v Cechach alebo v nemecku...
>
> Totiz - pri traceroute na svedsko idu pakety tadialto a medzi touto masinou
> a Munich-EBS2.Ebone.NET dochadza k obrovskym vypadkom paketov.
>
> vzhladom na to ze ping casy stupli pri tomto pocitaci na 100-200 ms,
> predpokladam ze je niekde za linkou cesnetu do mnichova. Ak je tak, znamena
> to ze chyba obrovskych vypadkov paketov a tym malej kvality spojenie nie je
> v CESNETe ani v linke von.

informace komu jsou prideleny ktere adresy i se jmenem spravce jsou verejne pristupne v tzv. RIPE databazi.
Je umistena na www.ripe.net, kde jsou i umistene dokumenty jak tyto informace ziskat.
Pripadne na ftp.ripe.net je jeden adresar, kde je tato databaze vypsana do textove podoby.
Po chvilce hledani se jiste dostanete ke kyzene informaci, pod jakeho spravce tato adresa spada.
S pozdravem
Vojtech Vrba

 Vojtech Vrba				e-mail: vojtech.vrba at st.mff.cuni.cz
 student of computer science		    		or
 Faculty of Math & Physics		 	   vv at terminal.cz
 Charles University
 Prague, Czech Republic

 net admin of Terminal Bar, Internet Cafe
 Soukenicka 6, Prague 1