W95 a Nastroj pro telefonicke predpisy

Krytof Pospmil pospisil at amsoft.feld.cvut.cz
Fri Feb 21 17:20:32 CET 1997

Zlata slova !! Je to jeden z pripadu, kdy si clovek rika, ze to musi ms delat schvalne. Nebot ms zmet dostanu predinstalovanu, kdyz chci vyskouset konkurencni produkt vsechno spande, vratim se reinstalaci k ms a opet to nejak funguje. Myslim, ze zakladnim duvodem je jednak dobastleni inet podpory do W95 ak tesne pred prodejem a hlavne pak snaha nejak uplatnit Exchange Server.
--

                \___/
                /   \
 e-mail: pospisil at amsoft.feld.cvut.cz