nova vyhledavaci sluzba v ceskem Internetu - ATLAS

Martin Mares mj at k332.feld.cvut.cz
Sat Feb 22 11:01:57 CET 1997

Hello, world!

> No uz to tady padlo ... IMHO je certifikacni autoritou pro znakove sady
> IANA ... Pokud v IANA existuje charset "Windows-1250" , tak neni co resit
> ... To, ze Netsckejp pro Linux netusi nic o charsetu Windows-1250 neni
> chyba Windows ... Jestli se nepletu, tak betaverze MSIE pro SUNy a
> Packardy o WIndows-1250 vi :-)
> Pokud se standard meri pres pocet lidi, kteri to mohou pouzivat, tak tam
> uz vubec skoda slov :-)

   Pokud vim, RFC rikaji naprosto jasne "it's recommended that members of the
ISO-8859-* series be used in preference to other character sets". Tedy by
take kazdy browser mel umet a kazdy server nabizet alespon tuto tridu kodu.

   To, ze nejake kodovani _existuje_, podle mne jeste neni nijak zavaznym
duvodem k tomu, aby jej vsichni implementovali. Pokud je ovsem neco oficialne
deklarovano jako _doporucene_, asi by preci jen bylo zahodno se tim ridit
(zejmena kdyz se jedna o doporuceni rozumne).

							Martin