Pripojovani z W95 do internetu

Nespor Robert Ing. nespor at lbc.pvt.cz
Wed Feb 26 10:31:45 CET 1997

Dobry den,
mam problem:
potrebuji z W95 automaticke komutovane pripojeni do internetu za ucelem
pripojeni na ftp server s moznosti urciteho rizeni prenosu (skriptovani).
Mam pro to prelozeny bash a nektere dalsi programy a knihovnu cygwin.dll.
Nedari se mi ale zalozit ve svem skriptu spustenem v bash detsky proces,
viz hlasky:
fork_helper: ResumeThread failed, rc=-1
fork_helper: ResumeThread failed, rc=-1
fork: "No more processes"

tj. jakoby nemel moznost vytvorit dalsi proces ( v unixu neni problem
zvetsit pocet procesu, ale tady nevim).

 Totez nastava, spustim-li bash a v nem zadam nejaky prikaz, ktery neni
primo interni shellovsky.

Nevite nekdo, co s tim.

PS: bash a ostatni jsem na tomto pocitaci neprekladal, je prevzaty.

Pripadne ma-li nekdo lepsi variantu pro zajisteni vyse uvedeneho
prenaseni, rad ji uvitam.

Diky

Zdravi

R.Nespor

* Robert Nespor                     PVT a.s., divize Liberec               *
*                                   Voronezska 144                         *
*  nespor at lbc.pvt.cz                Liberec 1                              *
*                                   Czech Republic                         *
*  tel.: + 42 48 5217308, 5100665                                          *
*  fax:  + 42 48 5100654                                                   *